החורף מגיע והפרדס שלנו שופע: לימונים, פומלות ותפוזים, מתוקים ועסיסיים :-) מבצע חבר מביא חבר: ספרו להם עלינו לחברים וצרפו אותם למשפחה! כשיזמינו משלוח תקבלו אתם מתנה טעימה מהשדה..

איך זה עובד

סל אורגני עד הבית – איך זה עובד?

בשיטת הסל האורגני השבועי: אתם נרשמים ואנו מספקים לכם לפי רצונכם – כל שבוע, כל שבועיים או כשתבחרו  סל  ירקות אורגניים טריים, בריאים וטעימים היישר לביתכם או לנקודת חלוקה. מחירון הפירות והירקות מתעדכן מדי שבוע ביום שישי אז גם נפתחת מערכת ההזמנות שלנו. ניתן להזמין מפתיחת המערכת ביום חמישי ועד יום לפני קבלת המשלוח בשעה שמונה בערב.

דמי משלוח

בנוסף למחיר התוצרת תחויבו בדמי משלוח של 35 ש"ח למשלוח עד הבית. בפתחת ניצנה 25 ש"ח. להוזלת מחיר המשלוח בחצי אתם מוזמנים להצטרף לאחת מנקודות החלוקה שלנו, צרו עימנו קשר. במידה ואין כזו באזורכם ואתם מעוניינים לפתוח אחת בביתכם (ומוכנים להתחייב באופן שבועי לקיים אותה)  צרו עמנו קשר.

מחיר מינימום להזמנה

אנו מאפשרים להזמין בסכום מינימום של 100 ש"ח. במידה ואינכם מגיעים לסכום זה אך מעוניינים להזמין אנו ממליצים להצטרף להצטרף להזמנת חברים/שכנים. 

 

האם אפשר להזמין פעם אחת בלבד?

כמובן. אף על פי שאנו ממליצים מאוד לנסות לפחות במשך חודש ולחוות כיצד משתלב הסל בהרגלי הצריכה שלכם.

הקפאת המנוי, ביטולו או שינוי קבוע בסל אפשריים בכל עת במערכת ההזמנות שבאתר בקישור הבא: כניסה למערכת ההזמנות  (מופיע גם בדף הבית)

מועדי המשלוחים ומחיר משלוח

  • ביום שני אחה"צ סלים נשלחים למרכז המועצה רמת-נגב, פתחת ניצנה, ראשון לציון, נס-ציונה, רחובות, פתח-תקווה וראש העין. .
  • ביום שלישי אחה"צ סלים נשלחים תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, חולון, בת-ים ומודיעין.
  • ביום רביעי אחה"צ סלים נשלחים למצפה רמון, אזור שדה בוקר, רעננה, כפר סבא, רמת השרון, הרצליה, הוד השרון, אשדוד ואשקלון.
  • ביום חמישי אחה"צ סלים נשלחים לבאר-שבע, עומר, מיתר, להבים, ישובי בית-קמה.

 

אופן התשלום

לצורך אישור הזמנתכם חובה להזין פרטי כרטיס אשראי בדף המאובטח של חברת קארדקום. הקישור לדף הינו מתוך מערכת ההזמנות בתחתית דף הפרטים האישיים. החיוב מתבצע בדיעבד בשבוע לאחר קבלת ההזמנה. כמובן ניתן גם לשלם במזומן/צ'ק בעת קבלת ההזמנה או לתת פרטי אשראי בטלפון.

אז איך מתחילים?

פשוט נרשמים בקישור הבא: הרשמה להזמנות  אם מסיבה כל שהיא לא הצלחתם אתם מוזמנים לשלוח לנו מייל, מסרון או להתקשר.  ואז, כל שנותר הוא לחכות בסבלנות ליום המשלוח, לרגע בו יגיע אליכם סל אורגני עד הבית – ארגז ובו כל טוב האדמה.

תיהנו ובתיאבון!

*חובתנו לידע אתכם כי על פי חוק אין החזרת פירות וירקות. כמובן ובמידה ואינכם מרוצים ממה שקיבלתם צרו איתנו קשר ונדאג לפצותכם.

דילוג לתוכן